Att göra en struts (Tania)

Har funderat hela morgonen på vad jag ska skriva om idag, lite svårt att skriva när man är sur, grinig och allmänt trött.

Daniel har jag redan skällt på idag, han är så jäkla rolig för han springer runt och slår mig på huvudet och det märks att han är ett par år yngre för han hör inte hur min ton förändras för varje gång jag ber han att sluta slå mig på huvudet!

Det hela slutar med att jag skriker, lägg av för helvete innan jag blir förbannad med en ton som nästan skrämde mig själv. Sedan kom han smygandes med en fråga om hur vi skulle lösa en arbetsuppgift och det hela var sedan ute ur världen. Haha, kom på att det INTE är första gången vi ryter åt varandra men det bästa av allt att ingen av oss är långsint. Tror både jag och Daniel lider av strutssyndromet så fort något blir jobbigt "gör vi en struts" sedan tar man upp huvudet ur sanden och låtsas som ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0