Tråkig vecka... (Tania)

Denna vecka har varit ganska tråkig förutom att vi varit och kollat på Lakers 2 dagar i sträck. Jag kan utan att skämmas kalla mig medgångssupporter.

Kan passa på att säga att det var grymt kul att se dessa två matcher. Hockey är kul när hemmalaget vinner!

Idag ska jag gå på självförsvar vilket ska bli super kul då jag får lära mig en masas grepp som jag senare kan öva på Daniel. Han skulle bli en bra slagpåse då vi är typ lika långa.

Han kanske är lite mer vältränad än mig men däremot har han inte den mjukhet och spänts jag har. Skulle kanske utmana honom i en brottningsmatch! Jag behöver nog bara sätta mig på honom så är han rökt haha.

See you out there


Over and out

Tania Gay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0