Självförsvar (Tania)

Igår var jag på självförsvarskurs med Tina som min pappa håller i.

Han har svart bälte i karate (om du muckar med mig så säger jag till min pappa!).

Kursen är för enbart kvinnor och håller till i Tallgårdens lokaler på Araby.

För er som inte vet så är Tina min fru och igår hade jag otroligt rolig åt att pappa frågade mig varje gång han skulle visa ett grepp på Tina om hon varit snäll mot mig. Jag svarade NEJ varje gång muhuwuhaha.

Tina fick även chansen att ta grepp och göra av med lite aggressioner mot sin svärfar, jag tror att detta kan vara ett bra recept för en hälsosam relation till sin svärfar/svärdotter.

Ni skulle se mig göra dessa övningar, pappa säger att jag ser ut som att jag skulle mörda honom. Jag tycker det är viktigt att man tar övningarna seriöst och jag vill verkligen kunna försvara mig själv om någon skulle överfalla mig. Så våga du bara, I'm gonna kick your as... eller så skickar jag min pappa!


Pappa posar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0