Personlig tränare del 2 (Tania)

Va f-n, hur svårt ska det vara att komma i form egentligen, jag tror att jag har tendensen att over do it och ofta slutar det med pannkaka. Denna gång ska det inte få göra det så nu har jag gett upp personlig tränare och istället ska jag köra pass som tilltalar mig, spelar ingen roll på vilket gym utan jag betalar per gång. Detta gör att jag slipper begränsa mig.

Det stämmer det Daniel skrev tidigare men jag ska inte dansa med afrikaner jag ska dansa afrikans dans.
Daniel, jag utmanar dig att följa med i nästa vecka! så inte gör en struts nu utan följ med.
Jag lovar er som läser vår blogg att ta bilder från detta.

Ikväll är det step up som gäller och from idag börjar mitt nya liv :o)

Go me!
 


Kommentarer
Postat av: carro

You go grrrl!!! Let´s see the crazy dance!!

2009-03-03 @ 18:54:29
URL: http://cainans.blogg.se/
Postat av: daniel

still going struts

2009-03-04 @ 13:17:24
Postat av: Anso

Shake it,baby.Daniel du kan ju prova Nepalisk bugg.

2009-03-04 @ 13:22:04
Postat av: Tania

Fegis Daniel vågar inte följa med på Afropower pass. Han fortsätter göra en struts!

2009-03-05 @ 10:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0