leker med döden... (Daniel)

Nu har man precis kommit tillbaka från morgonfikat, och till sin fasa inser man att man nu leker med döden. Jag har som vanligt tagit en kaffemugg med mig tillbaka till platsen, men när jag observerar vad som står på muggen fryser jag till is. På muggen står det nämligen EWA...*svälj* det är ju högsta hönset big boss mugg jag har tagit. Inte nog med det så kommer hon gående med bitsk min och med hökögon och går förbi min plats i detta nu. Men med mina snygga och snabba moves lyckas jag nästintill trolla bort muggen.
Om jag överlever till lunchen så blir det att snabbt ställa den på Tanias bord och sedan gola...


Kommentarer
Postat av: Tania

You are so bad!!!

2009-03-19 @ 11:27:54
Postat av: Tant Pia på övervåningen

Vad modig du är ;)

F-n vad blodigt det kunde bli.......om hon kommit på dig.....

2009-03-19 @ 13:57:56
Postat av: anso

do, da do , da (musik från hajen filmen)

2009-03-19 @ 13:59:09
Postat av: Pia på övervåningen

Måste bara meddela att Ethels nya namn är "Ethel mermaid med magsår"

2009-03-20 @ 16:20:58
Postat av: PIa på övervåningen

Nu är det dags för er att blogga lite mer, det är nästan en skam att det tar såååååååå många veckor för ett nytt inlägg!!!!!!!!!!

2009-05-06 @ 13:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0