"Gay people" vs "normal people" (Tania)

Jag älskar melodifestivalen, är helt säker på att alla "gay people" har en schlager gen. Både Tina och jag älskar allt som har med schlager att göra och jag tror att antingen så föds du med den eller när ex. en bisexuell hittat den rätta och väljer den "rosa vägen" samtidigt får en smäll PANG! Där fick du schlager genen!

Vi schlager gays får ständigt stå ut med glåpord från vänner och bekanta som anser att vi ha dålig musiksmak men det roligast av allt är att samma människor hoppar och sjunger till dessa låtar när dom fått i sig lite alkohol.
Kan man inte erkänna istället att man faktiskt tycker om tonartshöjningar, artister från 70 talet som dammats av för att ge dom en comeback och melodier från förr? En annan reflektion jag haft är att när "normal people" ska kommentera melodifestivalen så nämner dom alltid vilka låtar som INTE var bra istället för att säga vilka låtar dom tyckte var bra.

Vill bara avsluta med en sak:

I LOVE SCHLAGER, HEJA ALCAZAR!

Over and out
Tania Gay
 

Min favoritkille.

Kommentarer
Postat av: Ninni

uppdatera, er blogg är ju så rolig

2009-03-10 @ 16:14:26
URL: http://marklanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0