Tania the dreamer (Tania)

Dom som känner mig vet hur tankspridd jag kan vara, att jag kommer med nya idéer hela tiden och att man måste ta mig med en nypa salt.

Vet inte om det är positivt eller negativt att vara såhär men en sak vet jag, jag älskar att drömma och hitta på nya projekt. Ibland kan jag vilja gå och lägga mig tidigare bara för att få drömma mig bort lite innan det är dags att sova.

Tänkte jag skulle skriva ner fördelarna och nackdelarna med att vara en Tania the dreamer.


Fördelar:

  • Livet blir aldrig tråkigt.
  • Jag håller mig sysselsatt hela tiden.
  • Vissa av projekten blir till verklighet (Tina ger med sig någon gång om året)
  • Projekten håller min damp i schakt (har frågat mamma om detta men hon nekar, jag är helt säker på att jag har någon bokstavskombination)

Nackdelar:

  • Tina (min fru) fortsätter att planera projektet jag kommit med och när hon kommit på hur vi ska lösa det ex. ekonomiskt och praktiskt så är jag inte intresserad längre för då har jag börjat drömma om ett nytt. (mindre populärt)
  • Tina slutar lyssna på mig.
  • Ingen tar mig på allvar.
  • Fan, den här listan var inte alls rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0