Personlig tränare? Någon? (Tania)

Har i en vecka försökt skaffa mig en personlig tränare och för er som sett Work out på TV400 vet ni vad jag menar, vill ha någon som pressar mig tills jag precis ska börja gråta av smärta. Att personen sedan är vältränad och snygg är ett extra plus.

Börjar med att träffa en kille på ett av Växjös större gym men vad möts jag av? Jo, en kopia av Daniel! Kort, kulmage, manboobs och personlighet som gör att han skulle bli min bitch. Nä, det var inte vad jag sökte! That was not my Jackie.

Fortsatte att ringa runt och kom fram till ett mindre men nyare och fräschare gym. Personen jag pratade med talade extremt dålig svenska vilket gjorde att jag förstod vartannat ord men vi bokade träff. Berättade sedan för en vän om detta gym och det visar sig vara en bekant som är den personliga tränaren och då kom ännu en besvikelse. Han är vältränad som min Jackie ska vara men tyvärr har hans muskler kommit till av allt annat än träning, ja ni kan gissa vilka preparat jag talar om. Where is my Jackie?! Sökandet fortsätter men jag börjar tvivla på att Växjö har det jag söker.

/Tania  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0