Man ska inte sparka på den som redan ligger...(Daniel)

Jag har från barnsben fått lära mig att man ska inte sparka på den som redan ligger, och att man ska hjälpa dom svaga i samhället. Därför har jag nu tagit fram ett par kandidater som kanske skulle falla henne i smaken. Hon ville ju ha fram någon som var betydligt mer tränad än henne och skulle kunna få henne att gråta, så här har vi kandidaterna:
Nr 1.
En daggmask, mkt slank och fin, samt har ett psyke som definitivt ligger betydligt högre än Tania



Nr 2.
En myra, känd för sin styrka och kunna lyfta flera gånger sin egen vikt. Tar dessutom mkt mer än Tania i strykelyft



Nr 3.
Vi sparar den bästa kandidaten av alla till sist. Och den sista kandidaten är en person som är berömd i gymkretsar, knäcker dagligen Tania så hon bryter ihop, samt den vackraste av alla tränare i världen. Kandidat nr 3 är .....JAG

så där Tania, där har du kandidaterna

Kommentarer
Postat av: Tania

Jag väljer daggmasken!

2009-02-27 @ 11:51:31
Postat av: Ninni

Hyena-Tania, du bloggar! Toppen

2009-02-27 @ 12:05:36
URL: http://marklanda.blogg.se/
Postat av: Tant Pia i Hamsterhålan

Ni är så sjuka så det är härligt, faaaan vad jag ska sakna er. Tur att denna bloggen finns!!!

2009-02-27 @ 12:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0