Det finns skummare folk än Tania... (Daniel)

Efter att ha ägnat en lång tid av min anställning av att försöka hitta något fenomen som gör att Tania ska kunna klassas som hyfsat normal, har jag nu äntligen funnit det jag sökt. Fenomenet vi pratar om är *trumvirvel*....FURRY!!!
Furry är en subkultur som syftar till att utövaren ska uttrycka sig i form av att klä sig/vill vara ett djur eller fantasidjur. Acceptansen är väldigt stor inom furryrörelsen vilket gör att vi vanliga döda tycker att dessa är riktiga freak (av samma typ som vi brukar tycka Tania är). Furryfolket brukar även delta i stora konvent där det ofta är vanligt att det utspelar sig sexuella akter, och då med hela kostymen på. Detta borde ju egentligen räknas som tidelag (sex med djur) men det försvaras av furryfolk med motiveringen att det inte handlar om attraktion av djur utan att man har sex med en furrypersonlighet likt vi vanliga not-freaks dras till olika personligheter av den männskliga rasen. Även sexuella gruppaktiviteter är vanliga på dessa konvent, och då genast får man ju upp mardrömsliknande bilder av ett rum fullt upp av gosedjur i naturlig storlek som ligger i en ormgrop och idkar samlag med varandra. Nej usch fy Tania är nog rätt ok ändå...

 

Kommentarer
Postat av: Sofia er mammalediga kollega

jag har bara en sak att säga - ni är galna :)

2009-02-27 @ 10:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0